Ayubowan - Reisverslag uit Teldeniya, Sri Lanka van Roanne Bruin - WaarBenJij.nu Ayubowan - Reisverslag uit Teldeniya, Sri Lanka van Roanne Bruin - WaarBenJij.nu

Ayubowan

Door: Roanne Bruin

Blijf op de hoogte en volg Roanne

06 Januari 2016 | Sri Lanka, Teldeniya

Ayubowan, Welkom in Sri Lanka!
Gisteren ben ik samen met Marjon geland in de buurt van Colombo. Na een vlucht van 12 uur met tussenstop en tijdreis van 4,5 uur kwamen we rond 15.00 aan in Sri Lanka.
De voorbereidingen waren dit x iets minder en ik had niet het nummer van de chauffeur die ons vanuit Home of Hope zou ophalen. Uiteindelijk hebben we Viji (de chauffeur) toch gevonden en kwamen we na een bustocht van 5 uur aan in Home of Hope.Het landschap is echt super mooi. Ik kan het nieuw omschrijven en begin er dan ook niet aan. Maar king coconut smaakt goed en de first impression van de inwoners is ook positief.

  • 07 Januari 2016 - 13:23

    Annemieke:

    Roanne wat leuk om via deze weg ook weer wat van je te horen.
    Ik heb net mijn broodje op en dacht: kijk even op mijn mail en zag dat je een berichtje had gestuurd, wat een verrassing. Momenteel regent het hier buiten, dus je mist niets van dit koude Nederland. Geniet van de warmte en van alle nieuwe indrukken die je daar opdoet.
    liefs mam

  • 07 Januari 2016 - 13:42

    Lia Smit:

    Hoi Roanne
    Je ben weer aan een heel avontuur begonnen, geniet van je reis, ik ga je verhalen lezen.
    Bij ons regent het en in Friesland,Groningen,Drenthe kan je op de straat schaatsen.
    Wat een verschil allemaal qua klimaten. Jij zit heerlijk in de warmte geniet er maar lekker van.

    Een dikke kus buurvrouw Lia hahaha


  • 09 Januari 2016 - 13:51

    Roanne:

    Hoi Mam en Lia wat een leuke reacties. Daar geniet ik weer van. En hierbij een beetje warm meegestuurd vanuit Sri Lanka.

  • 09 Januari 2016 - 18:21

    Hans Schouten:

    Roanne veel plezier en succes in Sri Lanka
    Hans

  • 10 Januari 2016 - 22:16

    Pascal:

    Salut Roanne, je suis content que tu sois bien arrivée et je prendrai de tes nouvelles sur ton blog. Bisous, Pascal

  • 11 Januari 2016 - 08:35

    Dorien Van Den Berg:

    Hoi Roanne, Ik had van José al gehoord dat jij naar Home of Hope zou gaan. Wat leuk dat je weer een verslag gaat schrijven over je belevenissen. Ik ga je volgen :-) Ik denk dat je veel voor de kinderen kunt betekenen. Geniet ervan en heel veel plezier daar. Hartelijke groet, Dorien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roanne

Stagelopen in Accra en Sunyani en daarna travelling through Ghana with my sister Rachel

Actief sinds 08 Sept. 2012
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 17688

Voorgaande reizen:

04 Januari 2016 - 10 Juni 2016

Home of Hope, Sri Lanka

07 September 2012 - 19 Januari 2013

Fysiotherapie in Ghana

Landen bezocht: